Bridge

2024 års mästerskap i bridge äger rum i Uppsala den 16-17/11. Mer info kommer.

• Grattis till pristagarna från Skövde, Lidingö och Norrtälje!

Förbundsmästerskapet i Bridge arrangerades den 26-27 november av SPF Seniorerna Rurik i Norrtälje. Det var förväntansfulla spelare som samlades i föreningens bridgelokal för att mäta sina bridgekunskaper i dagarna två. När spelet väl kom igång härskade stor tystnad och koncentration, vilket är kännetecknen för en bridgetävling. Första dagens kväll bjöd arrangören in till en uppskattad kamratmåltid samt underhållning. Under kvällen pratades det desto mer om de ”givar” som hade spelats under dagen. Stort tack till SPF Seniorerna Rurik Norrtälje för ett trevligt mästerskap.

Klicka här för att öppna resultatlistan från förbundsmästerskapet i bridge 2023

Klicka här för att se totalt resultat med givar

SPF Seniorernas förbundsmästerskap i bridge är öppen för alla SPF Seniorers medlemmar som fyller minst 60 år under tävlingsåret, och som har aktivt medlemskap och MID i Svensk Bridge.