Maj sponsorer

Handla hos föreningens sponsorer, de stöder vår förening!

Maj månads sponsorer är Moveus Färghall och Kronans Apotek vid torget i Karlshamn.

Hos Moveus kan du hitta det mesta för hus och hem. Dags för ny vaxduk till trädgårdsmöbeln, finns hos Moveus. Behöver du måla inne eller ute, allt du behöver finns hos Moveus inklusive kran att hyra för där du inte når själv. Självklart kan du välja nya tapeter, nytt golv inne eller för balkongen. Du kan till och med få hjälp med en egen tapet från ett foto. Visste du att du kan också få hjälp med att byta klockbatteriet till ett bra pris? Affären ligger mitt i Mörrum med parkering utanför - bra när man ska bära tunga målarfärger! Busshållplats utanför.

Kronans Apotek på Kungsgatan 42 vid torget och Flaggenhuset har full service både på receptbelagda produkter och receptfria. Du kan få hjälp med rådgivning, du kan vandra bland hyllorna och hitta vad du behöver. Enkelt med parkering på torget, bara ett kvarter upp från busshållplatsen. Passa då på och njut av alla blommorna på torget när du går förbi, både de kommunala planteringarna och alla torgståndens. Inte många städer har en sådan torghandel som Karlshamn, speciellt nu på våren med alla utplanteringsväxterna.