Årsmötet

SPF Seniorerna Åsa hade årsmöte den 6 februari i Idrottsgården Åsa med ett drygt 60-tal medlemmar närvarande.

Efter parentation för bortgångna medlemmar presenterades verksamhetsberättelse, resultat och budget som allt godkändes. Dan-Olof Åberg omvaldes till ordförande och Rolf-Arne Ullaeus och Boye Sandelin omvaldes som ledamöter.

Vårs duktiga damer Marianne Bergström, Florence Sjöbom, Pia Farnestam och Lillemor Ulfheden som hjälper till i köket med att koka kaffe och göra goda smörgåsar tackades med en flaska bubbel vardera.

Efter möteshandlingarna bjöds vi på mycket underhållande och medryckande musik av Anders och Sylve. Två erfarna musiker som spelat ihop i över 40 år. Många gamla goa låtar blandades med underhållande prat och skämt och stämningen var på topp.

Efter underhållningen bjöds på läckra smörgåsar och semla. Efter lite information och lotteridragning avslutades en trevlig eftermiddag.

Fler bilder finns i bildarkivet.