Eva och Peter önskar Glad Påsk!

SPF Seniorernas förbundsordförande Eva Eriksson och generalsekreterare Peter Sikström sänder varma påskhälsningar till alla medlemmar.

• Ta hand om dig i påsk och njut av våren!

Kära vänner!

Med påsken precis runt hörnet vill vi skicka våra varmaste hälsning till alla medlemmar. Även om vi fortfarande kan känna kylans nyp i luften, vet vi att våren står redo runt hörnet för att fylla vårt avlånga land med blommande färger och liv. Det är en tid av förvandling och en påminnelse om att varje ny dag bär med sig möjligheten till nya upplevelser och glädjeämnen.

Under de senaste åren har vi mött utmaningar som påverkat oss på många sätt. Men trots alla prövningar har vi hållit fast vid vår sammanhållning och vår medmänsklighet. Vi i SPF Seniorerna har visat att vi är starkare när vi står tillsammans och stöttar varandra i svåra tider.

Vi har sagt det förut men det tål att upprepas – vi är så oerhört stolta över vår organisation. Över all den fina verksamhet och gemenskap som finns i våra föreningar. Över vårt ihärdiga påverkansarbete på alla nivåer. Tillsammans bidrar vi till ett bättre Sverige för alla seniorer, både i det stora och i det lilla.

Vi önskar er alla en riktigt fin påsk

Eva Eriksson
förbundsordförande