Årsmöte 20190208

Minnesanteckningar Årsmöte SPF Seniorerna Rottne, Rottnegården den 8 februari 2019.

Cirka 120 medlemmar deltog.

Ordförande Mari-Anne Pettersson hälsade alla välkomna till årsmötet. Ulf Carlsson valdes till ordförande och Stina Johnsson till sekreterare.

Till nya styrelsemedlemmar valdes: Bengt Almén, Kerstin Olsson, Anita Rundgren och Marianne Pettersson som dessutom valdes till kontaktombud.

Ordförande Mari-Anne Pettersson avtackades med tal och blommor för sina fem år som ordförande i styrelsen.

Hon riktade ett tack till styrelsen för gott samarbete och till alla medlemmar som hon har känt stöd av. Hon tackade också de som har lämnat sina uppdrag och överlämnade blommor

Information från distriktet:
Hjärnkoll måndagen den 11 mars. Sista anmälningsdag den 28 februari.

Information från Rottne SPF:
Kommande aktiviteter
Bo Moberg informerade och tog upp anmälningar till Hockeymatchen Växjö Lakers möter Rögle tisdagen den 5 mars.

Alice Persson informerade om resa i snapphanebygd onsdagen den 15 maj-

"Sjung och le" intog scenen med fin körsång.

Tack till kaffe- och lotterikommittén.

Vid minnesanteckningarna
Stina Johnsson