Summering av gångna året 2020

Ordförande blickar tillbaka och riktar ett "Stort tack för det gångna året" samt påminner om avgift för medlemskap

Länk för att läsa hela Dokumentet (pdf-fil)

utdrag från dokumentet:

Medlemmar stort tack för det gångna året!

Det lackar mot jul- efter ett år som inte någon av oss tidigare upplevt. Jag hoppas att vi aldrig ska behöva uppleva ett likadant år igen.

2021 närmar sig med stormsteg. Vaccin har tagits fram i rekordfart och om allt går enligt planerna så kan vi se fram emot ett verksamhetsår med många intressanta och roliga evenemang. Vårt program är klart och utskickat och ligger på vår hemsida. Vi är beredda på att stora förändringar kan bli nödvändiga. Det är med stor glädje vi ser fram emot att få träffa er igen i olika sammanhang inom föreningen under nästa år.

Fortsätt att vandra tillsammans i skog och mark men tänk på de olika restriktionerna.
Ta väl hand om varandra och er själva.

En riktig God Jul och ett Gott Nytt År!
Från oss i Styrelsen!
Lennart Karlsson