30-årsjubileum på Listerlandet

Vår förening har funnits i 30 år

Vi firar jubileum genom att samåka till Hällevik/Nogersund. Kom till Stålagården i god tid så vi hinner fixa samåkningen. Avresa från Stålagården 11.15 till Hälleviks fiskemuseum respektive restaurang Skutan i Nogersund (max 20 personer på varje plats). Vi ska vara på respektive plats klockan 12.00 för att antingen bli guidade på Fiskemuseet eller äta lunch, kostnad 120 kr/person som betalas på plats av var och en. Inträdet till Fiskemuseet bjuder föreningen på.

Lite före klockan 13.00 byter vi plats, de mätta tittar på Fiskemuseet och de hungriga äter lunch. Beroende på väder och önskemål gör vi en tur på Lister, stannar på lämplig plats och dricker vårt medhavda eftermiddagsfika innan vi åker tillbaka till Stålagården i Mörrum.

Lägg gärna i några fällbara stolar i kofferten på din bil, även rastplatser har begränsat med sittplatser.

Anmälningslista har cirkulerat, endast anmälda kan följa med eftersom Fiskemuseet kan ta en begränsad grupp på varje visning. Har du frågor kontakta Mats Jeppsson tel 0708-850 279 eller Karlie, tel 0733-420561. GLÖM EJ kaffekorgen till eftermiddagen!