Novembermötet i Torhamn

SPF Östra Blekinge har i samarbete med S/V haft månadsmöte i Torhamns församlingshem. Ett 60-tal medlemmar fick börja med att lyssna på sången "Minns i november". Därefter hälsade Eva-Lisa Smeds oss välkomna till Torhamn. Ordf. KEA gav viss föreningsinformation och sedan informerade Ulla Andersson om aktuella hälsofrågor och hade dessutom pausgympa. Därefter serverades en mycket god grönsakssoppa med gott bröd till. Ordf. genomförde två olika frågesportsomgångar, där deltagarna tävlade både bordsvis och individuellt. Avslutningsvis fick vi kaffe med god äppelkaka och vaniljsås och därefter blev det lotteridragning. Nästa månadsmöte blir i Ramdala den 13/12.

Med pennan Karl-Erik Andersson.                                            Foto:Billy Moberg