Hej det finns platser kvar på Mörrums resa till Arlövsrevyn den 31 jan, 2025. Skynda och anmäl dig!

SPF Seniorerna Mörrum reser till Arlövsrevyn den 31/1-25. Det är en eftermiddagsföreställning. Bussen hämtar i Karlshamn, Mörrum och Sölvesborg såsom det ser ut idag för vi har resenärer från alla dessa orter.
Vi vill naturligtvis fylla bussen så alla SPF-are är välkomna att anmäla sig till mig, inga.g.george@gmail.com eller SMS till 070-54 55 240. Ange namn, antal, mobilnummer och önskad upphämtningsplats. Vi återkommer med tiden för hämtning närmare avresedagen.

Resan kostar 1450 kr/person och då ingår resa, lunch på Gästgivargården i Hurva, teaterbiljett och smörgåsar på vägen hem på Gästgivargården i Hurva. Avresa ca kl. 11.00 och hemkomst ca kl. 20.00.

Anmälningsavgiften 700 kr/person inbetalas till föreningens bankgiro 265-1172 så fort man fått bekräftelse att plats finns, resten dvs 750 kr/person inbetalas senast 2024-12-20 till föreningens bankgiro. Ange för vem/vilka du betalar på talongen. Ingen betalning = ingen biljett, vi påminner inte! Har inte fullt pris inkommit 2024-12-20 går biljetten till första namn på reservlistan, anmälningsavgiften återbetalas ej.

Med vänliga hälsningar
SPF Seniorerna Mörrum