Nu är det oktober. Vad innebär det?

Det innebär att för den som anmäler sig som medlem i SPF Seniorerna Vintergäcken gäller medlemsavgiften ända till den 31 december 2022. Läs mer nedan.

För dig som redan är medlem i Vintergäcken:

Berätta denna glada nyhet för dina vänner.

För dig som inte är medlem ännu:

Vi har nu kommit igång med våra aktiviteter efter pandemin, såsom månadsmöten med underhållning, föreläsningar, studiecirklar, resor, teater, konserter och intressanta studiebesök.

Kolla runt på vår hemsida i rubrikraden ovan: Kalender och Aktiviteter. Se också referaten från genomförda aktiviteter under Återblick.

Under KPR/Hälsa återfinner du förenigens medverkan i Kommunens Pensionärsråd.

Medlemsavgiften är 250 kr om året, men om du ansluter nu i oktober, så gäller medlemsavgiften tom dec 2022. Det blir knappt 20 kr /månad.

Tidningen Senioren ingår i medlemsavgiften och du får rabatt hos några lokala butiker.

Vill du bli medlem så kan du anmäla detta via Bli medlem ovan, eller ring Barbro Månsson, 0701-88 65 25.

Inlägg: Bengt G Bengtsson (0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com )