2023-11-22 Vintergäckenlunch på Food Factory

Ett trettiotal medlemmar passade på att lära känna andra medlemmar i föreningen genom att äta lunch på Food Factory. Det blev hög stämning redan från början då borden var reserverade för Vintergöken.
- Tack Britt-Marie och Hans för detta initiativ.

.

Detta är den sjätte lunchen inräknat premiären den 8 november 2022 2022-11-08 Vintergäckenlunch på Food Factory

Vintergäcken har nu 950 medlemmar. Eftersom vi har en så mångfacetterad verksamhet är det kul att träffa medlemmar som vi kanske inte ens träffat i våra vanliga grupper. Flera medlemmar har tagit det för vana att gå på Vintergäckenlunch.

Text och bild: Bengt G Bengtsson

Inlägg 2023-11-22: Bengt G Bengtsson, 0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!