Pubkväll på O´Learys, tisdag den 16 januari 2024

Att i seniora vänners lag (läs Vintergäcken) kunna ta en öl kanske inte skulle vara så dumt!
- Några medlemmar har faktiskt efterfrågat detta  och tyckt vi skulle pröva några pubkvällar.
- Vi har nu avverkat två pubkvällar och det är dags för en tredje.
- Läs mer nedan

Anders G Högmark har ett förslag:

Att i seniora vänners lag  ( läs Vintergäcken )kunna ta en öl kanske inte skulle vara så dumt!

Vi har nu averkat två pubkvällar och kör den tredje nu på isdag 16 januari, samlas på O´Learys vid Viola Gråstens plats vid 18-19 30 tiden.

Bara ta en öl eller något att äta, alla möjligheter finns. Vi bokar upp ett par bord inledningsvis.

Ingen anmälan behövs.

Då tar vi också beslut om en fortsättning.

Välkomna!!!

Anders

Inlägg 2023-10-17 (2024-01-11): Bengt G Bengtsson, 0739-47 27 70, bengt.g.bengtsson@gmail.com

Är du nyfiken på våra övriga "Huvudnyheter" (bildspelet) och "Senaste Nytt"? Klicka här!