Aktiviteter. Höst -24

Höstens aktiviteter/program är färdigplanerat och är nu publicerat på vår hemsida. Se även det sammanfattande programmet under "Programblad".

Styrelsen för SPF Strömstararna

Även höstens program skickas ut via brev. Den ständigt ökande kostnaden för programutskick blir emellertid en allt större ekonomisk utmaning för oss liksom för andra idiella föreningar. Vi ser framför oss att vi i framtiden därför kommer tvingas övergå till att enbart förmedla programmet via hemsidan. Bra är därför att redan nu orientera sig på Strömstararnas Hemsida. (Klicka här). Förutom programmet med olika aktiviteter, hittar ni där även andra intresseområden som vi Strömstarar arbetar med.

Under rubriken "Om föreningen" finner ni årets ORDFÖRANDEBREV. Ni hittar ordförandebrevet även om ni följer denna länk.

Under rubriken "Aktiviteter" hittar ni de olika programpunkterna i full text.

Under rubriken "Programblad" hittar ni  programpunkterna i en mer komprimerad vesion. Programbladet är skapat med tanke på att, skrivas ut och sätta upp på kylskåpsdörren.

Ni finner hela hemsidan även på SPF´s app.

På SPF´s app och på Strömstararnas facebook-sida lägger vi löpande ut nyheter och viktig information, medan programmet under "Aktiviteter" och Programblad"  ligger fast hela terminen (inga uppdateringar där). Extra viktig information, skickar vi ut till alla medlemmar som har en e-post registrerad hos föreningen. Vill du vara säker på att få dig tillskickat nyheter och viktig information, ber vi dig säkerställa att du har en e-post-adress registrerad hos föreningen. Kontakta Lena Johansson, lena_lej@hotmail.com eller telefon 070-379 45 09 så registrerar hon er e-postadress.Känner du dig osäker på sådana nymodigheter erbjuder vi kurser och utbildning i att hantera bl.a. e-post. Kontakta föreningen (ingrid.rasmuson@gmail.com) så ska vi hjälpa dig att ta dig in i den digitala världen.