Resevillkor

Resevillkor och anmälningar

Anmälnings- och betalningsförfarande samt avanmälningsvillkor för samtliga resor.

• Anmälningar sker endast till reseansvarig Ingrid Morén Hård eller Mats Lennström om inte annat anges.

• Vid anmälan anges namn, adress, mobilnummer, gärna mailadress och specialkost.

• Vid båtresor måste hyttkategori, namn och personnummer på båtresenärerna anges. Giltig ID-handling fordras t.ex. pass eller körkort. Giltig ID-handling krävs annars kommer man inte ombord.

• Vid överbokning har SPF-medlem företräde framför icke medlem.

• Betalning se sista betalningsdatum i programmet.

• Avanmälan vid endagsresor måste göras senast 3 dagar före avresan om inte annat anges.

• Avanmäler du senare eller uteblir, tas en avgift på 100 kr ut och du får stå för din del av busskostnaden. Betald biljett till konsert och dylikt får du också stå för, om inte biljetten kan säljas. Vid längre resor kan andra avanmälningsregler gälla.

Har du frågor kring resan, eller önskar specialkost, kontakta reseansvariga.

Bankgironummer till SPF Seniorerna Älvdalen är 5892 – 6619 och swishnr 1234205696