Välkommen till en glad och aktiv förening!

Vår seniorförening vill verka för att vi pensionärer skall träffas och umgås under trevliga former.

Månadsmötena är våra viktigaste möten. Vi försöker variera dessa med sång, musik och föreläsningar i olika ämnen. Samvaron vid mötena är mycket uppskattat av alla och inramas alltid med förplägnad och lotterier. Friskvård, hälsa och samhällsinformation inom vårt närområde är också värdefullt för oss och vi ordnar även cirklar i varierande ämnen och arrangerar och deltar i resor till intressanta platser. Vårt förbund arbetar för att pensionärsfrågorna skall få gehör i politiken och vi stöder dem i det arbetet.

Jag och vi alla i styrelsen hälsar både gamla och nya medlemmar välkomna till en glad och aktiv förening!