3-rätters middag och underhållning av Ingemar Ihlis Onsdag 23 november kl. 18.00 på Domnarvsgården

Nöjeskommittén har under året bjudit på ett program där musik och mat matchat varandra och det har varit fler gäster än någonsin. Efter det fantastiska året utan pandemirestriktioner sker avslutningen på sedvanligt sätt – en 3-rätters middag med lämplig dryck och underhållning av välkände Ingemar Ihlis. Naturligtvis måste även sista kvällen ha ett tema – Höstens Smaker. Det finns plats för max. 120 gäster. Först till kvarn gäller.

Så här är programmet för kvällen.

• När du kommer blir du avprickad. Därefter går du ner i källarvåningen. Där serveras du ett glas bubbel innan du intar din plats vid ett bord.
  • 18.00 startar vi med måltiden.
  • Ingemar Ihlis kommer att bjuda på musik vid lämpliga tillfällen under kvällen.

Meny – Höstens Smaker

• Förrätt: Bakade betor med chèvrecreme, rostade frön, småblad
  • Huvudrätt: Långbakad älgrostbiff, rotfruktsgratäng, rönnbärssky
  • Dessert: Äppelkaka med vaniljcreme

Måltidsdryck serveras till förrätt och varmrätt. Vin, öl eller ett alkoholfritt alternativ.

Alltsammans för endast 450 kr/person.

Lotteri med fina vinster. Endast kontantbetalning!

I baren kan du inhandla mer dryck utöver det som ingår i paketet om du så önskar.

Anmälan sker fr.o.m. måndag 7 november till Bernt Sjödin på adressen berntsjodin43@gmail.com. Om du inte har tillgång till mail, så kan du ringa 070-4976204 (från kl. 08.00). Senaste anmälningsdag, om det finns någon plats kvar, är onsdag 16 november. När du fått din plats bekräftat betalar du 450 kr/person till något av föreningens konton.

• Swish 123 16 98 919
  • Bankgiro 5618-5952

Vid betalning anger du 3-rätters och för vem/vilka som betalningen gäller. Betala gärna snarast efter att du fått plats bekräftad för att underlätta för oss arrangörer. Betalning skall finnas registrerad hos SPF senast onsdag 16 november. I och med att du betalat är din anmälan klar och du får ingen ytterligare bekräftelse.

Vi förutsätter att du som kommer är fullvaccinerad. Och du, om du känner det minsta, stanna hemma.