240522 Brevduvorna på vårlunch

Nu har ni fått vårens nummer av MedlemsNytt, SPF Seniorerna Faluns medlemstidning. Och det kan ni tacka det här gänget för!
De är föreningens brevduvor och ansvarar för att packa och dela ut MedlemsNytt till oss alla. De samlades till en vårlunch onsdagen den 22 maj. 42 brevduvor kom och ytterligare 39 var inbjudna, men hade av olika anledningar tackat nej. Klicka för en bild!

På bilden syns Anita Bergqvist, Anita Hållbro, Ann-Christine Aspholm, Anna Kihlén, Sven-Christer Kihlén, Anna Karlsson, Ingvar Åslund, Annabella Söderkvist, Håkan Söderkvist, Anna-Greta Wermelin, Eric Wermelin, Anna-Stina Sahlqvist, Bertil Säwing, Birgitta Nygren, Ulf Nygren, Birgitta Öbrink Westling, Carina Magnusson, Catherine Uhrbom, Elisabeth Gilén, Per Gilén, Elsie Hedelin, Elwy Thysk, Ewa Wind, Göran Wellhardt, Gun-Britt Svärdström, Ingegerd Lönn, Mats-Gunnar Lönn, Inger Ledin, Kristina Holmberg, Lars Jalkevik, Leif Gising, Maj Nordlöf-Middenddorff, Lothar Nordlöf-Middenddorff, Margareta Sundström, Marianne Häggblom, Marianne Lundin, Meta Svedberg, Monica Kindåker, Rigmor Kierkegaard, Thomas Kierkegaard, Ulla Johansson och Eva Löfstrand.
Text och Foto: Inger Söderlund