Månadsmöte 2022-09-05

SPF Orebygdens månadsmöte september 2022

Måndagen femte september avhöll SPF Orebygden måndsmöte i fd. Kommunalhuset i Furudal.

35 pigga medlemmar samlades för att fika, prata och utbyta erfarenheter. I dagens "mötesagenda" ingick b.l.a. information om föreningens nyuppstartade Bouleverksamhet som bedrivs under fyra onsdagar nu i september.

Likaså gavs deltagarna en möjlighet att fylla i en enkät rörande önskade aktiviteter. Enkäten har tagits fram i samverkan med Studieförbundet Vuxenskolan och syftar till att, ge styrelsen en ram för kommande aktivitetsplanering.

Förutom lotterier och Bingo med fina priser bjöds det på Oldies But Goldies med Ores egen "Tom Jones" med orkester, Jürgen Disselhoft och Anna Hampus Disselhoft från Dalbyn.