Påsksupé

Tisdagen den 11 april var det dags för Skinnarbygds påsksupé. Ordförande Sigge Axbom hälsade medlemmarna välkomna. Innan det var dags att angripa det fantastiska påskbordet med alla läckerheter hälsade

Gun Byttner                                                             våren välkommen med dikten "Det går mot vår" skriven av Ann-Christine Persson.

Nu var det dags för det härliga påskbordet och alla, i god ordning, tog för sig av läckerheterna. Efter maten var det dags för en kaffetår med en godbit.

Marianne Roos                                                            avtackades, något försenat, för sitt gedigna arbete som sekreterare i styrelsen under många år samt för andra uppdrag inom föreningen, bl. a. som KPR-representant. Hon avtackades av vice ordf. Alf Karlsson med ett diplom och en silverbrosch av ordf. sigge Axbom.

Alf Karlsson tackade också srveringspersonalen för en mycket fin service, tyvärr inga namn på damerna, samt festkommittén för sitt arbete med att iordningsställa lokalen till festen.

86 personer deltog och hade mycket trevligt denna tisdag.

Text och foto: Per Berg