7 augusti resa till Ockelbo och Wij trädgårdar.

Vi åker med buss från Hea kl 8,00 Linghed 8,15 och Korsvägen kl 8,30. Följ med på en resa till Wij trädgårdar och upplev när växter och blommor kanske är som vackrast. Gångarna mellan de olika trädgårdarna är inte asfalterade men klarar rullator. Området är inte särskilt kuperat med undantag av stigningen upp till Ekbacken där det finns asfalterad väg att nyttja.
Vi beräknas vara hemma igen senast kl 17
Pris 450 kr för medlemmar i SPF Svärdsjö Enviken och våra vänmedlemmar i andra föreningar. Övriga betalar 600 kr.
Anmälan senast 22 juli.
I priset ingår bussresa, inträde, guidad visning, serverad lunch. På vägen hem stannar vi och fikar på Rönnåsstugan.

Du kan anmäla genom att betala med Swish nr 123 424 95 04 och det fungerar då som anmälan.
Det går också bra att anmäla sig i förväg på telefon eller epost till Håkan Eriksson tel 073-087 3329 hakan.m.eriksson@telia.com Göran Forsén tel 070-246 8808 forsen.goran@telia.com och betala kontant när du kommer .