Medlemsmöten våren 2023

Onsdagen den 1/3 - Lars-Eric Frendfors - musikunderhållning
Onsdagen den 12/4 - Christian Olsson, radiosporten, kåserar
Onsdagen den 3/5 - Tema testamente och gåvobrev av Hovås Begravningsbyrå

Välkomna till våra medlemsmöten i Billdals kyrkas församlingssal. Vi träffas första onsdagen i varje månad (ej juni-augusti). Varje möte innehåller föreningsinformation, underhållning med sång, musik eller föredrag och lotterier.

Pris: 70 kr, för medlem och 80 kr för gäster. Vi inleder med föreningsinformation, kaffe & smörgås och därefter ett intressant föredrag eller musikunderhållning. Vi avslutar med dragning av lotteriet. Lotter kan man köpa vid entrén utanför församlingssalen och där finns också aktuell information och anmälningslistor till olika aktiviteter och resor.

Tänk på våra allergiker "dofta lagom"! Obligatorisk anmälan till billdal@spfseniorerna.se eller Christina Vollert på tel. 073-340 26 99 senast söndag kväll innan mötet.