230316 Nya medlemmar

Inte en stol var tom!
Ett trettital nya medlemmar i vår förening var inbjudna till välkomstinformation, torsdagen den 16 mars. Plats: Bäckakrogen. Utöver dessa trettio, så var Styrelsen där nästan mangrant.
Vår ordförande Ewa Palm inledde med att informera om vad SPF Seniorerna är och sedan allt vad SPF Seniorerna Snöstorp kan erbjuda sina medlemmar. Och det är inte lite.
Britt Karlsson och Gun-Britt Magnusson informerade sedan om värdinnorna och arbetlagens uppgifter vid träffar och fester.
Därefter presenterade Arne hur man hittar vår hemsida respektive Facebook-sida på nätet och vilken betydelse sidorna har idag för information till medlemmarna.
Sedan bjöds på ett dignande bord av flera sorters pajer, sallad kaffe och kaka innan det var dags att ta på sig ytterjackan och bege sig hemåt.
Sammantaget kan sägas att det var några trevliga timmar vi hade tillsammans och alla såg fram mot alla de begivenheter som komma skall i föreningen.

Foto: ArneE