4-länsfest

Turen har kommit till SPF Seniorerna Jönköpingsdistriktet att anordna 4-länsfesten för alla SPF:are i Blekinge, Kalmar och Kronoberg. Den 8 augusti är det dags!

4-länsfesten går av stapeln torsdagen den 8 augusti, i Huskvarna Folkets Park. Det kommer att bli en toppendag tillsammans med c:a 500 glada SPF:are!

Dagen kommer bl.a. att bjuda på både sång och musik, revy, intressant föredrag, lotterier, mat och fika!

Festkommittén och Jönköpingsdistriktet är glada att intresset varit stort och evenemanget blev i princip fullbokat per omgående!

Nu har vi dock fått ett antal platser ytterligare att fördela, så:
Om din förening har någon medlem som inte anmält sig, men som skulle vilja vara med finns det alltså möjlighet nu! Har du vänner som ännu inte är medlemmar i SPF Seniorerna går det såklart bra att erbjuda även dem att delta, anmäl till Jönköpingsdistriktets kansli på kansli@spf-f.se eller 073-2671603 (obs: tala inte in på mobilsvar).

För information om dagen, anmälan, kostnad, betalning osv, se inbjudan!

Stort tack till våra sponsorer som gör dagen möjlig:

Lindströms bil - Toyota
Region Jönköping Län