information september 2023

• Samvaro med Gott fika hör till

SPF Seniorerna är en förening som organiserar Pensionärer och talar för dem i olika sammanhang. I Gnosjö är vi en del av denna riksorganisation.

Vi samlas under hösten fr.o.m. 12 september 2023, januari till maj 2024 den andra TISDAGEN i månaden, OBS ändrad veckodag, till ett månadsmöte i Pingstkyrkans festvåning, OBS ändrad lokal OBS, där vi får ta del av både föredrag om olika saker som berör oss pensionärer, även sång och musik förekommer i olika stilar och med olika utövare. Program kommer senare att läggas ut här på hemsidan. Gå in på Kalendern.

Månadsmötet i Februari 2024 är vårt ordinarie årsmöte för år 2023.

Är Du intresserad av att dela vår gemenskap så kan Du anmäla Dig här på hemsidan. På startsidan finns en "knapp" som det står Bli medlem, eller ta kontakt med någon i föreningen. Namn på funktionärer hittar Du under "knappen" Om föreningen.

Vill Du känna Dig för så är Du välkommen på något av våra månadsmöten.

Du är hjärtligt Välkommen i vår gemenskap.