Besök av Andreas Ljung

Trevlig underhållning av Andreas Ljung. Det blev mycket skratt och många applåder när Andreas Ljung, Skövde underhöll SPF Seniorerna Hestra. Han berättade många roliga historier på ”Västgötska” och framförde flera egenförfattade sånger till stort jubel för det 70 tal medlemmar som var på plats. Att åter igen få komma ut och umgås på föreningens månadsmöten, och anda träffar, uppskattas verkligen. Utöver underhållningen så serverades kaffe och såldes lotter, 20 vinnare i lotteriet kände sig säkert nöjda med eftermiddagen. Dagens konferencier, Jörgen Persson, informerad också om kommande träffar där ”Grillkorvens dag” ligger närmast i tiden med korvgrillning och Trimbingo på Kroksjöbaden. Vid nästa månadsträff är det Lars Eklund, Burseryd, som sjunger och kåserar över ämnet ”Allt har sin tid”.Men innan dess så har en bussresa till Jönköping och hockeymatch med HV71 avverkats liksom informationsträff om juridiska frågor.