Golfmästerskap

Golfmästerskap SPF Seniorerna. Hestra Nu peggar vi upp för SPF:s första golfmästerskap. Onsdagen den 1 september klockan 14.00 Alla med medlemskap i SPF Seniorerna Hestra och i någon golfklubb hälsas välkomna att delta i 2021-års mästerskap.Tävlingen spelas på Isaberg GK:s Västra bana med 3-bollar och första start kl. 14.00. Tee, samtliga spelar från tee 48, (tidigare röd tee). Startavgift,  50 kronor. Klassindelning, en klass, damer och herrar tillsammans. Anmälan senast den 30 augusti klockan 12.00 till, Jörgen Persson, tel. 0705 17 45 17, e-post, jorper335@gmail.com Priser, till de bästa samt inteckning i vandringspris.Efter tävlingen, samling på Rixi Hestra för prisutdelning samt måltid på egen bekostnad.Välkommen med anmälan till föreningens första golfmästerskap.  Välkommna!