Om föreningen

Till SPF Orions samlingar är Du alltid välkommen om Du vill se hur vi har det eller funderar på att bli medlem.

Föreningen har sina möten den första tisdagen i månaden, utom under sommaren.
SPF Orions mötesplatser växlar mellan Rörvik, Stockaryd och Vrigstad

Annonsering om samlingarna kommer att ske i Smålands Dagblad, Sävsjö Appen och på hemsidan före mötet.

Vi är en aktiv förening och naturligtvis har vi intressanta medlemsmöten, studiecirklar och studiebesök. Boulegruppen är aktiv och tränar varje onsdag och deltar även i seriespel från angränsande föreningar. Vår resekommitté arrangerar intressanta resor. Julbord är också ett mycket uppskattat återkommande inslag i december.

FOTOGRAFERING

Ibland tar vi bilder vid våra möten och aktiviteter som du sedan kan se på vår hemsida, lokalpressen eller i Sävsjö Appen. Om du av någon anledning inte vill vara med på bild så meddela detta till styrelsen eller webbansvarig.

Mer information om SPF Seniorerna Orion Vrigstad under "Aktiviteter"