Årsmöte 2021

• Mötesdeltagare
  • Gunilla och Karin avtackas

Årsmöte

SPF seniorerna i Värnamo hade på måndagen årsmöte och ordförande Hildegard Ek kunde hälsa 50 medlemmar välkomna. Ordförande förklarade sedan årsmötet öppnat och det inleddes med parentation över de medlemmar som avlidit under 2020. Till att leda dagens förhandling valdes Torsten Håkansson och sekreterare Leif Hultman. Hildegard Ek omvaldes som ordförande, det blev även omval av styrelsen. Revisorerna Bertil Haag och Ove Bengtsson har avböjt omval istället valdes Stina Collbo och Rune Wiktorsson. Valberedningen består av Inga Paananen, Börge Larsson och Kurt Karlsson. Måndagen 20 september kl.14.30 blir det höstupptaktsträff i Ordenhuset, då kommer olika aktiviteter att presenteras. Karin Wahldèn och Gunilla Eriksson hade avböjt återval till styrelsen och dom avtackades med blommor. Efter årsmötet bjöd föreningen på kaffe.

Bild och text Leif Hultman