Referat från Jubileet 13 september 2018

• Harriet Larsson hälsade välkommen till Jubileet och presenterade Nöjes Teamet som underhöll
  • God förrätt komponerad av Stadt
  • Festsal med runda bord
  • Vice ordf. Per-Ola Ålstam hade satt samman en historik från föreningens början
  • Lax med god sås och tillbehör
  • Många glada skratt runt borden
  • Överraskningen Vår egen bakelse från ICA Maxis bageri!
  • Tyrolermusik som vi sjöng med i
  • En del dansade också
  • Harriet spanar efter vinnare på det musikaliska Quizzet som avslutade den lyckade kvällen!
  • God förrätt komponerad av Stadt
  • Festsal med runda bord
  • Lax med god sås och tillbehör
  • Många glada skratt runt borden
  • Överraskningen Vår egen bakelse från ICA Maxis bageri!
  • Tyrolermusik som vi sjöng med i
  • En del dansade också

SPF Seniorerna Västervik har firat 30-årsjubileum i Västerviks Teater & Konferens (Bryggaren). 158 medlemmar var på plats. Ordförande Harriet Larsson hälsade välkomna till festen. Ola Ålstam gav en återblick om SPF från år 1979 – 2017 vad föreningen har gjort under dessa år. Innan förrätten serverades underhöll Nöjes Teamet från Fliseryd med sång och musik. Efter varmrätten blev det allsång och musiktävling. Till kaffet serverades en egen komponerad SPF bakelse som blev väldigt uppskattad. Harriet avslutade med att tacka alla medlemmar som ställt upp för en lyckad afton.