Medlemsinformation

SPF Seniorerna har en viktig roll som seniorers röst i samhället och jobbar hela tiden för att förbättra seniorers villkor. Ju fler vi är, desto större inflytande får vi.

Fem starka skäl att gå med i SPF Seniorerna Kamraterna:

• Ett enkelt sätt att träffa nya och gamla vänner
  • Delta i aktiviteter, kurser och resor
  • Stödja arbetet för seniorernas villkor
  • Dra nytta av både rikstäckande och lokala medlemsförmåner
  • 9 nummer av medlemstidningen Senioren (värde 441 kr/år)

Medlemsavgiften i vår förening är 280 kr/år

• Värva medlem
    • Om du värvar en ny medlem får du en Sverige-lott som belöning
      När du värvat en ny medlem: Klicka på länken " > Sverigelott " och fyll i formulärert - så kommer en Sverigelott på posten till dig.
  •  Vänmedlem
    • Medlem i en annan SPF-förening kan bli "vänmedlem" i vår förening, och få tillgång till vår förenings alla faciliteter. Kontakta Karin Wilde. Mail: karin.wilde@telia.com  om du önskar bli vänmedlem i SPF Kamraterna. Avgiften är 75 kr/år.
  • Medlemsförmåner
    • Försäkringar
      • Du är försäkrad vid föreningens alla aktiviteter. Dessutom kan du teckna förmånlig olycksfallsförsäkring och i många fall också en livförsäkring.
    • Juridisk rådgivning
      • SPF har förmånliga avtal med ett antal juridiska byråer
    • Rabatter
      • Du har tillgång till både lokala och rikstäckande rabatter.