Resultat från Skånes DM i Boule 2024

SPF Seniorerna Skånedistriktets distriktsmästerskap i boule år 2024 med komplett resultatlista.

Distriktsmästerskapet i Boule arrangerades traditionsenligt av förra årets distriktsmästares förening, Club 230 Staffanstorp. Som vanligt var det många deltagare. Hela 58 lag deltog från ett 20-tal föreningar. Det betyder att hela 174 personer spelade under dagen.

Vandringspokalen stannar i Staffanstorp då första platsen och även tredjeplatsen igen kneps av Club 230 Staffanstorp. På andra platsen kom ett lag SPF Seniorerna Löberöd och precis utanför pallen kom Annelöv.
Distriktsmästarna i lag är Jan olsson, Gull-Britt Jönsson och Roland Persson.

Här finns en lista med alla resultat. Ni får ursäkta kvalieteten och även att den är på många megabyte. Den var tvungen att scannas in från bilder.
Några sidor hade tyvärr kommit bort i första listan, så nedan finns nu två listor. Den andra kompletterar med platserna 32 till 44.

Resultatlista plats 1_31 och 45_58 DM BOULE 2024.pdf

Resultatlista plats 32 till 44 DM Boule 2024.pdf