MÅNADSMÖTEN 2024

Vi har planerad fyra månadsmöten och ett årsmöte under våren och tre månadsmöten under hösten. Information följer efterhand.

(Listan uppdaterades 240130)

MÅNADSMÖTEN

Våren 2024

9 januari månadsmöte kl 14.00 i VIF:s klubbhus  där Lars Schilken berätter skrönor. Kaffe och hembakat serveras. Kostnad 80 kr. Anmäl till Katrin; max 60 personer.

13 februari årsmöte kl 14.00 i VIF:s klubbhus. Vi serverar fastlagsbullar/semlor då det ju är fettisdagen. Handlingar till årsmötet följer senare. Anmäl till Katrin.

07 mars (obs torsdag!) månadsmöte kl 14.00 på Biblioteket med Sverker Zadig, som berätar om sin gård i Store Hult och familjens histroria. Möjligt att äta lunch kl 13 på Viktoriagården före föredraget. I så fall anmälan till Katrin i god tid.

02 april månadsmöte kl 14.00 på Biblioteket. Guldsmed Rolf Orrling berätter om magin kring Guld och smycken. Möjligt att äta lunch kl 13 på Viktoriagården före föredraget. I så fall anmälan till Katrin i god tid.

07 maj månadsmöte på Bert Ingelssons lilla unika museum på Höjatorpsvägen 98, Höja. Entré 100 kr per person. Ta med kaffekorg! Vi åker med egna bilar och samåker gärna. Anmäl till Katrin.

Hösten 2024

03 september månadsmöte med musik och quiz kl 14.00 i VIF:s klubbhus. Kaffe och hembakat! Mer informatiuon kommer.

08 oktober månadsmöte kl 14.0.0 på Biblioteket med ännu ej planerad föredrag. Möjligt att äta lunch kl 13 på Viktoriagården före föredraget. I så fall anmälan till Katrin i god tid.

05 november månadsmöte kl 14.00 på Biblioteket. Under planering. Möjligt att äta lunch kl 13 på Viktoriagården före föredraget. I så fall anmälan till Katrin i god tid.