Hösten 2024

Välkomna till våra månadsträffar

26 september
Duon Linnea Simone och Moa Nissfolk bjuder på pop, visor och jazz men också en och annan pärla ur den klassiska repertoaren.

24 oktober
Magnus Johansson,
Är en av Sveriges mest folkkäre trumpetare och sångare.

21 november*
Lasse Twetman,
Berättar om sina resor som backpacker trots sin sjukdom.

12 december
Linda Lindqvist, Allsång och julsånger.
Landgång serveras 130 kr (medtag bestick)

Målet med verksamheten är att det skall finnas något som passar alla. Det viktiga är att det finns möjligheter till social samvaro, att kunna knyta nya kontakter.

Styrelsens målsättning är att lämna aktuell information samt ta upp medlemsfrågor som är av allmänt intresse på våra månadsmöten.

Har ni några trevliga förslag till våra månadsträffar, studiebesök, utfärder eller resor?
Skriv gärna förslag och synpunkter i förslagsblocket på månadsträffen eller kontakta någon i styrelsen.

Medlemsavgiften för 2025 är 330 kr. Den betalar du direkt till
SPF-förbundet i Stockholm. I januari kommer inbetalningsavi med ditt OCR-nummer. Går även att få E-faktura eller autogiro på din bank. Som SPF-medlem har Du alltid rätt att deltaga i aktiviteter hos annan SPF-förening än Din egen.
Det krävs ett Vänmedlemskap. (Avgiften i Bulltofta är 100 kr.)