Måndag 10 juni 2024 kl 14.00 Sommarfest i Hembygdsparken.

SPF Seniorerna Degeberga. Sommarfest i Hembygdparken. Vädrets makter var med oss i dag. Det blev uppehållsväder men lite blåsigt. Alla bjöds på grillad korv, dricka, gofika och underhållning med Linda Lundqvist. En trevlig eftermiddag med många glada ansikten. Vi ses igen i augusti då vi tar nya tag. Önskar alla en härlig sommar. Tack till Sparbanken Skåne och Degeberga Slakteriprodukter som sponsrade evenemanget.

Välkomna till sommarfest i Hembygdsparken den 10 juni kl 14.00 där vi grillar korv, fikar
och bjuds på underhållning. Evenemanget, som är kostnadsfritt för medlemmar, sponsras av Sparbanksstiftelsen/Sparbanken Skåne samt Degeberga Slakteriprodukter,
Icke medlemmar betalar 100 kr på plats.
Anmälan om deltagande till Boel Dahlström tel, eller sms 0768 652034.
sista anmälningsdag är den 3 juni. I samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan. Välkomna och en härlig sommar önskar Styrelsen för SPF Seniorerna Degeberga.

Måndag 10/6 kl 14.00 Sommarfest i Hembygdsparken med underhållning.

Möteskommitté 5.