50 års festen

Fredagen den 25 november fortsatte firandet av vår 50 åriga förening på Backagården. Först mingel med bubbel, sen fantastisk god mat med vin, öl och vatten därtill och så tårta naturligtvis. Kommunen representerad av medlemmen Anders Netterheim gratulerade med en pengagåva, Morten Kehler och Ulla Arvidsson från distriktet gratulerade med fin julkrans och pengagåva. Till jubileet har vi sammanställt ett häfte med en sammanfattning av vad som hänt de gångna åren, Siv och Håkan presenterade häftet och berättade lite av innehållet. Bland annat hade de hittat en sång som skrevs till 25 års jubileet och den framfördes av Neta och Lennart med assistans av Lasse Olsson som också spelade till snapsvisorna och underhöll med härliga låtar.