Fritiden 26 oktober 2020

SPF Kabusa får en guidad tur på Hotell Fritiden. Se besöket här.

Spf Seniorerna Kabusa har nöjet att erbjuda fler än 50 att delta i en aktivitet, förslaget är att göra ett studiebesök på Fritiden Hotell enligt nedanstående.
Fritiden Hotell erbjuder ett program där de presenterar/visar dagens verksamhet i det gamla badhuset och det hela avslutas sedan med en lunch vid bassängkanten. Datum för arrangemanget är måndagen den 26 oktober.
Uppdelning i 2 grupper med max 50 personer i varje, allt är uppbyggt efter folkhälsomyndighetens rekommendationer.

Hotell Fritiden presenterar hotellet, rundvandring, roof top, badhus-entrén, konferensrum och därefter lunch. OBS! Hotellet är handikapp anpassat, det går bra att ta sig runt med rullator!

Grupp 1 ankommer kl.09:30 (max 50 personer.)
Presentation av Hotellet och sedan lunch kl.11:30 för denna grupp.
Grupp 2 ankommer kl.11.45 (max 50 personer.)
Presentation av Hotellet och sedan lunch kl.13:15 för denna grupp.
Kostnad Spf medlem för visning inklusive lunch 200:-
Passa på att få en nostalgivisning av det gamla fritidsbadet som vi kan erbjuda max 100 personer uppdelade i 2 grupper!