Månadsmöten 2018

Vår samlingsplats för möte, kurser är Medborgarhuset i Glemmingebro.

ANTAL MEDLEMMAR JUST NU 404 st.

Sammankomsterna kl. 14.00 plats Medborgarhuset i Glemmingebro                             Kaffe och kakor serveras efter möte och underhållning.
                                      Nybrostrandsvisan pdf

17 jan. Linda Lundqvist med kollega från Staffanstorp underhåller med allsång vitsiga visor, svenska pärlor och lite country låtar. Det får ni inte missa.
Filmarkiv

14 feb. Årsmöte:Styrelsen hälsar er varmt välkomna till ett nytt år med bästa möjliga underhållning allt för att ni ska trivas med oss. Maximiliam Went från Länsförsäkringar informerar om vad dom kan erbjuda sina kunder, försäkringar, Bank & fastighetsförmedling. Dom bjuder dessutom på dagens kaffe & kaka.

21 mars Lars-Gunnar Larsson och Lars-Gunnar Dahl underhåller oss med en omväxlande konsert med allt från Edvard Persson till O Sole Mio. Kan det bli bättre.

18 april Efter sedvanligt månadsmöte står Marianne Mörck för dagens underhållning  en stor yrkesmänniska och lika stor personlighet. Bara luta er tillbaka och njut.
Bildgalleri

13 juni Sillafrukost 125:- på Nybrostrands fotbollsplan kl. 13.00. Underhållning av Österlens Dragspelsklubb. Ta med tallrik bestick glas, "en lille en", kopp, kaffe och hembakat. Ingår: Öl/vatten.Samt som alltid ett glatt humör.
Direktlänk: Bildgalleri

8 aug Vår grillfest kan inte genomföras på grund av vädrets makter,                    har myndigheterna förbjudet grillning !                                                                           Vi ska naturligtvis genomföra vår fest som vanligt.                                                Menyn i år blir det KALLSKURET till det facila priset av 100:-                    som vanligt på Nybrostrands fotbollsplan kl. 13.00 gemensam avslutning med cykelturerna där spelar  orkester som underhåller oss, kan det bli bättre. Ta med tallrik bestick glas kopp, kaffe, kaka. Glöm inte "en lille en". Ingår: Öl/vatten.

Direktlänk:Bildgalleri

19 sep Månadsmöte och därefter föredrag av Olof jillkén som hösten 2011 råkade ut för en klätterolycka men understryker att en förändring inte alls behöver vara katastrof.
Direktlänk: Bildgalleri

17 okt Månadsmöte därefter underhållning av välkända History den här gången blir det 60-talet och det lär bli minst lika bra som förra årets tema
Direktlänk: Filmarkiv

21 nov Efter måndsmöte blir det mycket bra underhållning av välkände Bror Tommy Borgström. Och vi ska försöka fylla på med viedo och bilder från Bror  Tommy