Vårprogrammet 2024

Fakta om SPF Seniorerna

SPF är en ideell, partipolitiskt och religiöst obunden intresseorganisation för seniorer.
SPF växer snabbt och har idag ca 250.000 medlemmar fördelade på 750 föreningar i 26 distrikt spridda över hela landet.
SPF ger ut medlemstidningen Senioren med nio nummer per år och en upplaga av 205.900 exemplar.
Förbundet har som övergripande uppgift att på alla nivåer i samhället representera seniorerna, stärka deras inflytande och tillvarata deras rättigheter.
SPF:s prioriterade frågor är: äldres ekonomi, äldres hälsa och omsorg, äldres boende, äldres inflytande och äldres rätt att arbeta.
I SPF Seniorerna Burlöv är vi idag ca 200 medlemmar. Vi håller våra träffar i vår trevliga och ljusa samlingslokal på Bladvägen 6 i Åkarp.
Vi kan även via Skådebanan erbjuda biljetter till reducerade priser till diverse arrangemang. Kontaktperson SPF Seniorerna Burlöv är Sten Segersten.
Du som är intresserad av att bli medlem i SPF Seniorerna Burlöv kontakta:
Medlemsansvarig
E-post: birgittagmalm@gmail.com

Vårprogrammet 2024 för SPF Seniorerna Burlöv hittar ni HÄR.
Ni kan också titta under flikerna "Studiecirklar" och "Teater/Evenemang".

Välkomna!