Viktigt vid anmälan till våra aktiviteter

Observera första datum för anmälan. Kan vara olika för varje aktivitet.
Om du ringer: tala inte in meddelanden på telefonsvararen och skicka inte SMS, utan ring igen! 
Telefon- och mejltid är alltid efter kl 9.00 om inget annat meddelas.

Anmälan gäller först när du fått en bekräftelse. Om Du vill anmäla dig till en aktivitet efter sista anmälningsdag, så kontakta samordnaren för att höra efter om det finns någon plats kvar. 

Endast medlemmar och vänmedlemmar kan anmäla sig till aktiviteterna. För att alla anmälningar skall vara så rättvisa som möjligt får ni endast anmäla er själva och ytterligare två personer. Alltså totalt tre personer. Uppge också eventuell matallergi, funktionshinder o dyl som det är nödvändigt att vi tar hänsyn till.

Väntelista. Ifall du inte får plats, anmäl dig till väntelistan.

Avanmälan ska göras till somordnare eller via SPF:s hemsida på Mina Sidor.

Anmälan är bindande efter sista anmälningsdag. Får du förhinder, kontakta samordnarna som kontrollerar väntelista. Finns det ingen på väntelista, kan du själv överlåta platsen till en annan SPF-medlem. Du måste också meddela samordnaren namn och mobilnummer till den du överlåter platsen till. Finns ingen ersättare utgår ingen återbetalning.

Betalningen sker alltid (om inget annat meddelas) till klubbens bankgiro: 351-2738. För varje aktivitet står också när avgiften ska vara betald. Betala dessutom i tid, då detta underlättar för vår kassör. Skriv samtligas namn och telefonnummer samt vilken aktivitet och datum som avses när du betalar. Detta är nödvändigt för att kassören ska kunna bokföra rätt.

OBS betala aldrig förrän du fått bekräftelse på att du kommit med på aktiviteten du valt.