3 juli

Resa till Kalmar och Öland

Kära medlemmar och vänmedlemmar,

Hoppas ni har en fin sommar och njuter av vackert väder mellan varven.

Förra året vid den här tiden var flera av oss med på en mycket trevlig guidad resa till Värmland med Kristianstadbuss.
Som jag tidigare meddelat, har Märta Sjöberg nu ordnat en resa, tre dagar, 14 – 16 september till Kalmar och Öland med Kristianstadbuss.

Säkert är det många av er som redan varit på Öland mer än en gång, men kanske inte på en guidad resa hela sträckan med många trevliga upplevelser. Det är en prisvärd resa 4.150 kr / person + enkelrumstillägg 975 kr. Se i bilagda program allt som ingår i detta pris.
Ta gärna tillfället i akt och anmäl er till denna tur. Trevligt att umgås med vänner och lära känna nya.

Anmäl senast 10 juli till Märta Sjöberg,
tel 070-820 96 65, mail martasjoberg43@gmail.com
Min 35, max 50 deltagare.

Ha en fortsatt fin sommar.
Ha det bra tills vi ses.

Els-Britt Pålsson
ep.spfdalby@gmail.com