Trevlig sommar!

Bästa SPF vänner!

Vi är inne i midsommarveckan och ser nu fram emot en fin sommar. Höstens program är klart och har lämnats för tryckning. Programmet kommer att delas ut under veckan som börjar med den 5 augusti. Som vanligt är det ett varierat utbud ni kommer att ta del av.

Många SPF- aktiviteter tar nu semester under ett antal veckor medan en del fysiska aktiviteter fortsätter under sommaren. Det går också bra att träna konversation i engelska språket under sommaren. Engelsk konversation grupp 2 börjar den 24 juli och det finns några platser kvar, se vårens program.

Den 28 augusti arrangeras en tur med flotte på kanalen i Malmö. Det finns några platser kvar. Ring Eva Påhlsson, 073 541 34 30, senast den 1 juli om du vill följa med!

Och – boulespelet pågår hela sommaren!

Vi tackar er alla - medlemmar och vänmedlemmar - för att ni uppskattar det föreningen bidrar med till er vardag! Vi som arbetar ideellt för att få föreningen att fungera får ofta uppskattande ord från er. Nu samlar vi krafter för att genomföra allt som är planerat för hösten.

Vi vill önska er alla en härlig sommar!

SPF Seniorerna Gamla Bjered