Bokningsregler m.m.

OBS! Första bokningsdag för aktiviteter, som ej tidigare offentliggjorts är: den 13/8 kl. 10.00 via besök, mail eller telefon se nedan.

Boka gärna via mail eller sms till den aktivitetsansvarige eller via föreningens mejladress spflommasodra594@telia.com

Givetvis kan ni även boka vid besök i föreningslokalen, då vi har jouröppet tisdagar kl. 10.00 - 12.00.

Vid endagsresor och arrangemang som föreningen står för betalas avgiften till vårt bg nr 5286 - 2067. Vid flerdagsresor betalas avgiften direkt till researrangören som skickar faktura och information om resan till deltagarna.

OBS! VID VARJE INBETALNING MÅSTE BÅDE AKTIVITET OCH NAMN PÅ ALLA DELTAGARE ANGES. VID AVBOKNING EFTER SISTA BETALNINGSDAG ÅTERBETALAS INGA AVGIFTER.

För att få deltaga i våra arrangemang måste du vara medlem i SPF Lomma eller vara vänmedlem till oss.

VID BOKNINGSTILLFÄLLET MÅSTE DU ANMÄLA OM DU VILL HA SPECIALKOST.

OBS! Styrelsen organiserar arrangemang, men påtar sig inte att agera ledsagare under teaterbesök eller resor. Har du behov av ledsagare/vän anmäl och betala in avgiften för din ledsagare/vän, som inte behöver vara pensionär eller medlem i SPF men har ansvaret för ditt välbefinnande och förflyttningar under aktiviteten.