Månadsmöte torsdag 26 september

Vår nya kommunpolis Andreas Persson, kommunens trygghetssamordnare Louise Johansson och kommunens krisberedskapssamordnare Anna Laséen Karlsson berättar och informerar på mötet.

Månadsmöte i september 2024

När: Torsdag 26 september 2024 kl 14.00
Var: Stora Hotellet vid Torget

¤ Ankomst fr kl 13.15
¤ Välkomna (kl 14)
¤ Gäster: Kommunpolis Andreas Persson, trygghetssamordnare Louise Johansson och krisberedskapssamordnare Anna Laséen Karlsson informerar om vad de gör, om trygghet i Tomelilla och om krisberedskap.

¤ Kaffepaus
¤ Information om aktiviteter. Tomelilla Konstförening informerar kort om sin verksamhet.
¤ Lotteridragning
¤ Avslut

Deltagaravgift: 80 kr om inget annat meddelas. I avgiften ingår lotteri på entrebiljetten. Vanliga ringlotter med presentkort som vinster kommer också att finnas.
Avgiften kan betalas med swish till nr 123 679 60 64, till bankgiro 780-2366 (går bra att betala i förväg) eller kontant vid ankomst. Vi ser helst betalning med swish eller bankgiro.
Ange namn och septembermöte vid betalning med swish eller bankgiro.

Föreningen ordnar med förtäring men ta gärna med en kaffemugg!

Anmälan: Senast söndag 22 september till: Lill Sallstedt, sms/tel: 073-70 70 757, epost: lill@sallstedt.se

VÄLKOMNA!

I samarbete med