Föreningen behöver din hjälp!

Är du intresserad av att hjälpa till med våra medlemsmöten?

Under vår och höst inbjuds alla medlemmar till medlemsmöte ungefär var tredje torsdag kl 16.00 - 18.00. Vi behöver vara några stycken som tillsammans funderar över program och planerar mötena.

Om du tycker det skulle vara trevligt att ingå i gruppen så hör av dig till ordförande Ann-Christine Hagaeus tel: 072-236 65 57 eller epost: achagaeus@live.se.

Resor och studiebesök

Vi har idag en resekommitté med två medlemmar (Britta Andersson och Bengt Andersson) som tar fram och ordnar med resor och studiebesök för oss i föreningen, och ibland i samarbete med andra SPF föreningar.

Resekommittén behöver vara ytterligare några personer för att kunna ordna fler och olika typer av resor och studiebesök. Du som tycker att det skulle vara roligt att göra en insats och bidra med dina idéer är jättevälkommen att kontakta ordförande Ann-Christine Hagaeus tel: 072-236 65 57 eller epost: achagaeus@live.se.