Medlemsmöte 11 juni

50 personer kom till den årliga sillunchen. När vi ätit färdigt var det dags för Flemming Mouritsen att inta scenen. Han visade ett antal bilder där några av publiken fick välja ut en bild som han sen berättade en historia kring. Vi fick bl a höra om en gammal semla och en dråplig historia om en kosvans. Alla berättelser var självupplevda. Han tyckte att vi alla ska samla på händelser och ögonblick ur våra liv och berätta dem för andra. Innan kaffet fick vi information om distriktets gemensamma resor och föreningens ev studiecirklar i höst. Wirginia körde även ett gympapass med oss. Kaffe och jordgubbstårta smakade gott innan lottdragningen genomfördes. Tack till grupp 2 för en trevlig eftermiddag, nästa gång träffas vi i augusti.