SPF-app och vår FB-sida

Det smartaste sättet att ständigt hålla dig uppdaterad med senaste nytt för vår förening, Sörmlandsdistriktet samt Förbundet är att ladda ner SPF-appen (se nedan hur)

Vår förening har även en egen FB-sida - ange:
SPF Seniorerna i Husby-Näshulta i sökfältet - när du befinner dig i FB

Klicka här för att nå vår FB!

När du väl kommit in så trycker du på "Gilla"-knappen - då får du automatiskt en blänkare i ditt ordinarie FB-flöde när något är uppdaterat.

Ännu bättre: Du laddar enkelt ner "SPF-appen" från App-store/Google-play (gratis) till din mobil/surfplatta, välj förening, skriv Husby.. i sökfältet o vår hemsida kommer upp, välj den som favorit genom att trycka på hjärtat till höger (välj flera favoriter, tex Eskilstuna/Torshälla/Kafjärden o Västra Rekarne). Då får du alltid "pushnotiser" i din mobil/surfplatta så snart det finns något nytt att berätta. På så sätt har du enkelt med dig hemsidan var du än befinner dig. Smart va!

Ni vet väl att ni kan anmäla er till Eskilstuna-föreningarnas samtliga aktiviteter - i mån av plats! Ni har alltså ett väldigt brett utbud av roliga aktiviteter att välja på om ni kan tänka er att åka en liten bit.