MÖTESPROGRAM  2024

Här lite info från oss i styrelsen.

Aktiviteter.

Information om medlemsträffar får ni via programblad som delas ut på möten och via E-post. Dessutom finns all info på föreningens hemsida: www.spfseniorerna.se

Nu skall vi ha ÅRSMÖTE.

Vi träffas tisdagen den 20 februari 2024, kl 13 på Församlingsgården i Hille.

Vanliga Årsmötesförhandlingar.

Välkomna till denna trevliga träff tillsammans.

Dagens höjdpunkt blir väl att svara på frågor som Kenneth Bognesand har sammanställt.

Dessutom blir det lotteri, som vanligt.

Marianne Pedersen

Ordf.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Studiecirklar och kulturaktiviteter anordnas i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan. Kolla på deras hemsida vad som är på gång. Bl.a. är det kurser i användandet av iPad och Mobiltelefoner på gång.  Gå in på Studieförbundets hemsida och anmäl er.

Rörelsesatsning för seniorer.

Varje tisdag kl 13.30 - 15.00. Hedvigslundshallen. Kostnadsfria aktiviteter såsom Gå-innebandy, Pickleball, Boccia och Tennis på studs. Fika i det fina Caféet. Mer info via: info@innebandyforall.se

SPF Hille har även egna gymnastiska aktiviteter i Gymnastikens hus på Utmarksvägen på onsdagar och fredagar. Kontakta styrelsen, så får du veta mer. Det gäller att hålla igång- livet ut.

Läs mer under Säsongens aktiviteter.