Sommarprogram 2024

Detta sker i sommar

Sommarprogrammet SPF

SPF Gavle

Varje tisdag under perioden 2 juli - 13 augusti från klockan 17:30 har puben Pitcher’s reserverat sitt s.k. bibliotek för SPF Seniorernas medlemmar. 15 % rabatt lämnas på HELA notan. Aktiviteten är på egen hand och vi bjuder varandra på trevligt sällskap.

SPF Rudan

Promenad runt Rudan onsdagar kl 11.00 samling vid parkeringen Kastvallen
Ta med fika
Spela Boule tisdagar kl 1300 Holmsundsvägen
Äta på Cheers 3.dje torsdagen i månaden vi får 10  % på notan

SPF Hille

Boule på Hille IP varje måndag och torsdag. Vi starar kl 10:00 och håller på ca två och en halv  till tre timmar. Vi börjar vecka 22. Eget fika medtages och gärna en stol.

13/8 bjuder vi in till minigolf i Boulognerskogen där vi spelar golf och efteråt fikar den som vill på egen bekostnad. Vi samlas kl: 13:00. Då vi delas upp i lag.

Ankaret

Gemensam lunch varje torsdag kl 13 på Sommargläntan, Boulognerskogen. Med start efter midsommar. Den medlem som kommer först hämtar SPF-standaret ifrån restaurangen och ställer den på ett bord. Sedan är det bara att ansluta!