Nerja, Spanien 5-19 november

Välkomna till solen i södra Spanien och vackra Nerja på en härlig jubileumsresa - med extra förmånligt pris enbart för SPF Seniorerna Stockholmsdistriktets medlemmar!

Nerja är en oförstörd andalusisk stad vid havet, präglad av sin tid som fiskeby, med låg bebyggelse, vitkalkade hus och blommor. Här finns flera restauranger, mysiga butker och serveringar och staden är inte större än att man med lätthet går överallt.

Klimatet är behagligt även vintertid, oftast ca 18 grader i skuggan under vintern.

Den här resan bor du vackert vid havet på nyrenoverade Hotel Perla Marina, med stor härlig frukostbuffé och en palmkantad strandpromenad precis utanför dörren. Promenad in till Balcon de Europa tar ca 10-15 minuter. Hiss finns och det är balkong på alla rum.

Specialutsikt eller annan klass på rum kan fås mot tillägg. Det finns också möjlighet till annat hotell.

Jubileumsmiddag

Eftersom BokaNerja fyller 20 år och har haft över 1000 SPF-medlemmar som gäster så ingår jubileumsfestligheter med middag och underhållning i priset.

SPF Stockholm Jubileumsresa 14 dagar, 5-19 november 2024.

Pris:
Perla Marina: 1425 € / person (del i dubbelrum inklusive frukost)
Puerta del Mar: 1425 € / person (del i dubbelrum inklusive frukost)
Plaza Cavana: 1575 € / person (del i dubbelrum inklusive frukost)

80 € SPF-rabatt medräknad

Detta ingår i jubileumsresan för SPF-medlemmar

• Flyg ToR Arlanda-Malaga
  • Transfer Malaga-Nerja ToR
  • Del i dubbelrum med frukost
  • Välkomstmöte med Stadsrundtur
  • Tapasrunda
  • Utflykt inklusive lunch - vi åker upp i Alpujarras bergen mot de berömda vita byarna, besöker mysiga Pampaneira med chokladfabrik, väverier och hantverksbutiker, och Capileira på 1400 meters höjd.
  • Gemensam paellalunch på BokaNerja / Nerjalunas innergård
  • BokaNerjas 20:års-Jubileumsfestligheter med middag och underhållning.
  • Reseledare
  • VIP-läkareservice
  • Torsdagsfika hos oss på Nerjalunas innergård.

Prel flygtider med Norwegian:
5 november Arlanda-Malaga 14:40-19:00
19 november Malaga-Arlanda 09:35-13:35