Välkommen till oss i Enskededalen-Skarpnäck!

Full sommarvärme. De första blåbären skymtar redan tack vare värmen i maj. Men styrelsen sover inte - höstprogrammet postades i början av vecka 26 och bör nå alla under veckan. Om du inte fått något program senast första veckan i juli: hör av dej så kan vi posta ett nytt.  Ett mycket intressant höstprogram att se fram emot!

Under sommaren kan vi tipsa om de senioraktiviteter som Stockholms stad ordnar, se närmare på Senior i Stockholm. (https://senior.stockholm/sommar-i-stockholm/)

Vi önskar alla våra medlemmar en skön sommar!

Om det blir förändringar, tex. inställda möten eller ändrade tider, så försöker vi informera via SMS och e-post eller telefon. Meddela därför om ni byter telefonnummer eller e-postadress.                                                                                          Vi ser fram emot att få ses.

Blir du nyfiken på oss? Titta in på ett månadsmöte så får du måhända mersmak! Eller har du en vän / bekant / släkting / granne som kan vara intresserad? Ta med hen!

[ Senast uppdaterad: 2024-06-27 ]